Kokain a péče o sliznici
Pan Táta
Zdravím,
čas od času užívám kokain a chtěl bych se optat, jaký nosní sprej a olej si koupit. Nevím totiž, který nosní olej s vitamínem A a E nejlepší a je dostupný.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Pan Táta,
díky za dotaz. Zajímá Vás, jaký je vhodný sprej či olej pro ošetření nosní sliznice po kokainu. Nosní sliznice se při pravidelném užívání šňupáním opotřebuje, postupem času se Vám může stát, že aplikace přes nos už pro Vás nebude možná vůbec.
Určitě nic nezkazíte tím, když četnost užívání snížíte a sliznice by měla sama větší čas na regeneraci.
K regeneraci nosní sliznice můžete např. zakoupit nosní sprej Euphorbium či nosní sprej Nollix, případně se poptejte v lékárně. V případě, že budete touto formou nadále kokain užívat intenzívně, tak nemůžete čekat, že se Váš stav nějak výrazně zlepší.
Stačí takto?
S pozdravem, Nikol Spůrová