microdosing LSD
Karkamel
Dobrý den praktikuji microdosing LSD A Chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné detekovat LSD v testech na drogy z moči PO UŽITÍ 5 mikrogramů LSD.
Test by byl na tyto látky:kokain,psychotropní látky,opiáty,metamfetaminy,amfetaminy,extázy.
Děkuji za odpověd

Odpověděl: Nikol Spůrová
Karkamel, dobrý den,
asi jste zadal dotaz opakovaně. Pro jistotu Vám kopíruji odpověď:
Abyste měl pozitivní test z moči na LSD, bylo by potřeba provádět konkrétně test na metabolity LSD.
V běžně dostupných testech na kokain, opiáty, amfetaminy, metamfetaminy a mdma se LSD neprokáže.
Někdy se může objevit tzv. falešná pozitivita na některé látky. Nejčastějšími důvody jsou vady testu, špatná manipulace s testem a užívání nejrůznějších léků (např. některá antidepresiva) či jejich kombinace.
Testy jsou obvykle velmi citlivé a reagují i na velmi malé množství metabolitů drog v moči. Citlivost testů se liší dle výrobců.
Stačí Vám tato odpověď?
S pozdravem,
Nikol Spůrová