Kontrola drog.
Martin
Dobrý den, 7.4. jsem zaslal dotaz ohledně kontroly drog. Děkuji za odpověď. Uvádíte, že se mohu ozvat a pomůžete mně dohledat nějakého adiktologa. Jsem z Ústí nad Labem.
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
u Vás se můžete zkusit obrátit na kolegy z organizace White Light1: https://wl1.cz/ambulantni-lecba/
nebo
Ambulantní adiktologické služby
Posláním AAS je zajistit osobám jejich fyzickou a psychickou soběstačnost pomocí sociálně terapeutické činnosti, s cílem umožnit jim v nejvyšší možné míře zapojení do běžného života bez užívání návykových látek, bez problémů způsobených závislostním chováním a zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, včetně poskytnutí pomoci při uplatňování práv.
Pondělí - Čtvrtek 8:00 - 18:00
Pátek 08:00 - 16:00
Kontakt:
• 720 347 918
• 722 145 665
E-mail: ambulance@drugout.cz
Sídlo:Velká Hradební 13/47, 400 01 Ústí nad Labem
Dále
Ústí nad Labem, Ordinace AT, psychiatrická ambulance při Masarykově nemocnici v Ústí n/L, o. z.
Krajská zdravotní, a. s.
AT ambulance
Sociální péče 3316 /12A, Ústí nad Labem, 401 13
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 477114374
prim. MUDr. Zdeňka Staňková
www: http://www.kzcr.eu/zdravotnicka-pracoviste/psychiatricke-oddeleni.aspx?id=d07816f9-68f4-43d9-bf19-af
další možnosti zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=3&st=&r=13&d=123&c=135#result
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová