Syn drogy
Mama
Dobry den,jeste se na Vas obracimam 16leteho syna.Krome zmen v chovani jsem u nej nasla vodni dymku,vahu,spoustu pytliku.Jedna se zrejme o kratom.Muzete my poradit co pro nej muzu delat?
Dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
moc se omlouváme za zpoždění s odpovědí. Již jsem Vám odpovídala na Váš dotaz pod kódem 565623. Zde přidávám kopii. Bude potřeba, abyste se obrnila trpělivostí. Předpokládám, že syn nebude chtít hned spolupracovat a vidět svoji situaci tak závažně jako Vy. Přesto věřte, že řešení to má a nemusíte to řešit pouze jen Vy.
Dobrý den,
děkujeme, že se na nás obracíte. Chápeme Vaše obavy ze zneužívání drog  u syna, případně i možnost nelegální distribuce. Určitě bude potřeba si se synem pohovořit, ale bylo by vhodné získat nejdříve více informací o dalších krocích. V odkaze jsou první doporučení, co můžete udělat. https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.htm
l  Určitě by bylo dobré se osobně obrátit na naši Poradnu pro rodinu v Žitné ulici 51 na Praze 1. Je potřeba se předem objednat na tel. 739 268 527. Konzultace jsou bezplatné. Může jít o jednorázové sezení, nebo je možnost i delší spolupráce, pozvání si i syna a případně dalších členů rodiny.
Pokud nejste z Prahy, napište a můžeme Vám dát odkaz na další zařízení.
Za poradnu
HS