Kontrola drog.
Martin
Dobrý den, byl mně odebrán ŘP z důvodu malého množství drog(krevní testy). Byl mně uložen zákaz řízení na 6 měsíců, po 3 měsících odsouhlaseno vrácení. Ale měl jsem přinést psychologické vyšetření-udělal jsem a posudek od praktické lékařky k řízení mot. vozidla. Ta mně ho nevydala z důvodu 2 let abstinence. Chci se zeptat, kdo bude kontrolovat zda abstinuji.
Děkuji.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Martine,
děkujeme za dotaz. Doporučovala bych Vám se obrátit opět na praktickou lékařku s dotazem, co je pro ní dostatečná kontrola abstinence. Zda to má být spolupráce s nějakým odborným zařízením, kam byste docházel na konzultace. Nebo to mají být pravidelné toxikologické testy z moče, které mohou probíhat i u paní doktorky. Ne vždy totiž bude Vám odborné zařízení ochotno dělat pouze toxikologické testy bez navázané péče. Zvažte, zda nechcete tedy využít tuto podmínku k vyhledání adiktologické péče. Pokud byste potřeboval nějaké kontakty na služby, tak se ozvěte a pokusíme se Vám dohledat dostupná zařízení v rámci Vašeho bydliště.
S pozdravem
HS