Antidepresíva v krvi
rado
Prosím o info ako dlho asi zostávajú antidepresíva v krvi?
Užíval som Trittico na spanie, postupne som znižoval dávku až na 1/3 lieku a minulu stredu som ich úplne vysadil
O týždeň v nedeľu ideme na akciu ak si dám MDMA tak už to nebude mať vplyv?
Ako dlho sa držia v tele, nenašiel som túto info na pribalovom letáku
Viem že sa nesmú kombinovať antidepresíva a extáza
Vďaka

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Rado,
děkujeme za odtaz. Pokud bude doba rozestupu cca 14 dní, tak by se tyto dvě látky neměly ovlivňovat a vyvolat u Vás seroninový sydnrom. Je však otázkou, co udělá samotné MDMA s Vaší psychikou i vzhledem k užívání AD medikace.
Celkový ráz a průběh užití psychoaktivních látek (především halucinogenů a jim příbuzných substancí) může být velmi nepředvídatelný a kromě vlivu samotné drogy se na jejím charakteru výrazně podílí dva základní faktory, které jsou označovány jako tzv. set a setting.
Týká se to nastavení jedince v jeho aktuální náladě, životní situaci (čím více psychicky náročná, tím rizikovější pro vývoj psychedelické zkušenosti), očekávání, únavě či rozličné neurochemická citlivost vůči dané substanci. Vedle toho má podíl na prožívání účinku drogy okolnosti - místo a sociálního prostředí, kde je psychoaktivní látka užívána, včetně celého kontextu konzumace, výběru hudby, ale i obsah účinných látek atp. Proto existuje zvýšené riziko výskytu tzv. bad tripu.
Zvažte tedy pro sebe, jak je toto užití MDMA pro Vás aktuálně bezpečné.
HS