Kardiologie
Sarka
Dobry den
Pritelovi je 56 let a je celozivotni uzivatel pervitinu. Diky tomu byl nekolikrat v nemocnici se srdcem. Ma vazne zdravotni kardiologicke komplikace. Problem je v tom, ze nemuzeme najit vhodnou kardiologii, kde by ho neodbyli jako narkomana a nenasadili prvni leky ktere je napadnou a ktere mu nevyhovuji. Doktori to ani moc resit nechteji. Existuji nejaci lekari primo pro natkomany, nebo nevite ktera nemocnice se timto zabyva? Dekuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Šárko,
díky za Váš dotaz.
Mrzí mě, Vaše negativní zkušenost s lékaři. Chápu, že máte o přítele strach. Lékaři by měli řešit přítelovy obtíže nezaujatě.
Nevím kde přítel žije, popřípadě pokud je schopen dojíždět. To by mi hledání značně usnadňovalo.
Ideální by bylo, kdyby si přítel zařídil žádanku na vyšetření od svého praktického lékaře, to většinou usnadňuje přijetí do ambulance.
Dejte vědět odkud jste, zkusím Vám najít pracoviště ve Vaší blízkosti.
Jinak ze zkušeností s klienty - lepší pořízení jsme mívali ve větších městech, čili větší nemocnice.
Například v Praze:
Ale jak říká, lepší by bylo, kdybyste se ozvala, jaké větší město máte v dosahu.
Držím palce, ať jsou zkušenosti s lékaři lepší.
Dejte vědět.
Markéta