Som závislí na tramal. Uzivam to dlhodobo prosím o pomoc. Ďakujem za Viktorkandrac o dlhodobo. Prosím l
Bruno banani
Chcem sa liecit dávam si nehorázne davki.. A keď to nemám tak len ležím v posteli a mávam ssilne a stali vôbec nemôžem zaspať lebo mávam kŕče A všetko kto co patri.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Bruno banani,
děkujeme za Váš dotaz. Osobně bych Vám doporučila začít spolupracovat s nějakou specializovanou službou, kde mají zkušenosti s léčbou uživatelů návykových látek. Asi nejideálnější cestou je přechod na Suboxone a postupné vysazení. Případně pobyt na detoxifikační jednotce, kde budete při vysazení Tramalu pod lékařským dohledem a pomohou Vám zmírnit odvykací potíže. Lze také doporučit velmi pozvolné snižování, ale možná bude třeba nasadit jiná medikace. Bohužel takto po internetu to však nejsme schopni vyřešit, proto neváhejte odbornou službu kontaktovat.
Velmi bych Vám doporučila držet se pravidelných dávek, případně snižovat velmi pozvolna, jinak Vám hrozí riziko křečových stavů.
Víte, kam se obrátit? Stačí, když napíšete větší město, odkud jste a pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Držím palce, aby se váš stav stabilizoval. Kdyby jste se potřeboval na něco doptat, klidně ještě napište.
S pozdravem
Nikol Spůrová