Alkohol
Dasa
Dobrý den ,děkuji za Vaši odpověď ohledně antabusu.Prosim mohli byste mě ještě poradit kam by přítel mohl docházet na léčbu .V okolí Kroměříže, nebo v Olomouci

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Dášo,
zde Vám odesílám odkazy na zařízení v Kroměříži a v Olomouci, kam se může partner obrátit a předpokládám, že je možnost i nějaké společné konzultace i pro Vás a partnera.
Přeji, ať se vše zadaří.
HS
1) Psychiatrická nemocnice v Kroměříži, ambulantní program
Havlíčkova 1265, Kroměříž, 767 40
Tel.: 573 314 381
Ambulance je zaměřena na léčbu závislosti na alkoholu a nealkoholových drogách.
prim. MUDr. Adéla Stoklasová
www: http://www.pomocvzavislosti.cz
2) Společnost Podané ruce, o. p. s., ambulantní program
Velehradská 625/4 (1. patro po levé straně), Kroměříž, 767 01
Tel.: 775 426 989
Mgr. Pavlína Holancová
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticke-centrum-ve-zlinskem-kraji/
3)  Adiktologická ambulance prevence a léčby závislosti
Bořivojova 540/30A, Olomouc, 779 00
Tel.: 774425001
ambulantní léčba závislosti na alkoholu, jiných návykových látkách, hazardu, internetu, online hrách, počítačových hrách či nakupování, ordinační doba: Po (na objednání), Út 9:00-12:00 h, 13:00-18:00
MUDr. PhDr. Jana Bolková
www: http://zavislostiolomouc.cz/
4)  P-centrum, spolek, ambulantní program
Lafayettova 47/9, Olomouc, 779 00
Tel.: 585 221 983, 733 362 942
Poradna nabízí poradenství lidem ohroženým návykovým chováním, a také ambulantní léčebný program pro osoby závislé na alkoholu, drogách či hazardních hrách; i pro rodinné příslušníky a partnery.
PhDr. Ondřej Skopal, Ph.D.
www: http://www.p-centrum.cz/poradna-pro-alkoholove-a-jine-zavislosti/