Dotaz ohledne konzumace a zaludku
Magdaléna
Budu to psat na plnou hubu.
Takže ve zkratce,,upekla jsem maso a brambor,najedli jsme se a na to jsme kouřili sklo s pervitinem. Ja do toho hulum travku a piju vodku. Je to asi 3 mesice si nepicham nitrozilne .
Obcas si dame s pritelem do svalu. Po nevim jak dlouhy dobe to mohlo byt , ale jak se mi udelalo zle od zaludku , vnitrni bourka,vedro a zvracela jsem ani nevim co. Krom 90 ve vezeni tak sem jela docela bomby uz driv jsem měla problémy s žaludkem třeba asi 14 dní tři týdny jsem měla motolici že jsem nemohla dojít ani do krámu nakoupit protože prostě bych musel jít v předklonu Jo to bylo vždycky když otevřete flašku coca-coly a jak to vybublává vybublavá pak je to úplně vygraduje a zase dobrý a pak jsem mohla zase pokračovat Myslím si že jsem prodělala mrtvičku a Jo vždycky jsem měla prostě problémy s tím že jsem se najedla dobrý Dělala jsem si a během chviličky jsem měla hrozný pocit hladu No a řekl jsem si že když přestanu píchat že to bude dobrý no ale ono je to snad ještě horší teď takže to dneska se mi teda udělalo tak zavod žaludku si myslel že chcípnu a teď už je to lepší no dávám dietu ale chtěla bych vědět jestli to může být jako v kombinaci před včerejška na včerejšek zase úplně záchvat jako průjmu a zase Třeba měsíc předtím měl prostě taky zvracel No tak nevím jako jestli to může být z něčeho určitého nebo jestli to je prostě jenom blbá nějaká národ nebo jestli to může být zmatra nevím děkuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Magdaléno, zdravím Vás,
a díky za Váš dotaz. Bohužel takto na dálku bez dalších informací a odbornějšího specializovaného vyšetření nedokážeme určit příčinu Vašich obtíží.
Bylo by vhodné nejprve vyloučit nějaké somatické příčiny. Ideální by tedy bylo objednat se k praktickému lékaři, který Vás vyšetří, třeba i v rámci preventivní prohlídky a odběrů krve. Dle toho může určit další vhodný postup.
Dlouhodobé užívání drog a alkoholu má určitě vliv na Vaše zdraví a po tolika letech se to může takto projevit. Fyzické projevy mohou samozřejmě také souviset s kvalitou drog, ale to bohužel takto přes internet neurčíme.
Máte-li tedy zdravotní problémy, neváhejte vyhledat lékaře. Určitě je také na místě zvážit, zda není na čase s užívání drog něco udělat. Pokud potřebujete napište a můžeme Vás nasměrovat na vhodné odborné služby.
Stačí takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete!
S pozdravem,
Nikol Spůrová