jak prestat
Honza
Dobry den,
rad bych se zeptal na radu jak sam mohu porazit zavislost na pervitinu. bohuzel namam moznost se komukoliv sverit a nebo nastoupit do lecebny. nikdo to neni. chci prestat! dlouho se o to snazim! chapu ze je tezke takhle poradit ale budu rad za kazkou malou radu. beru pervitin nekolik let stridave. jednou celkem v mire pak to zase nevedomky prehanim az mam silene dojezdy a nedokazu se z toho kolotoce dostat. uzivam nosem a je mi 31let
je to na mem vzhledu uz i videt ikdyz se snazim dost jist a soat. jak si muzu dat uase doporadku oblicej. bolaky a propadle tvare. jak zacit? jake vitaminy? jaka motivace?
zadam po vas nelehke veci ale opravdu chci prestat.
moc vam dekuju
Honza

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Honzo,
závislost je nemoc, kterou musíte léčit. Hodně lidí si myslí, že přestat se dá jen tak - bohužel to není pravda. Je to jako kdybyste se zkaženými zuby nechtěl jít k zubaři a doufal byste, že se to nějak vyřeší.
Ve vašem případě bych vám určitě doporučila navštívit ambulantní zařízení, kde pracují s lidmi, kteří mají podobné problémy jako vy. Na tomto místě vám také pomohou posoudit, jaký typ léčby potřebujete. Níže vám posílám pražské kontakty. Pokud jste z jiného měst napište nám odkud a my pro vás vhodné kontakty vyhledáme.
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Pondělí 8 - 16    16.30 -20
Úterý    8 - 16
Středa  8 - 16    18.30 - 20
Čtvrtek 8 - 16    17.30 - 19
Pátek    8 - 15
V případě zájmu o individuální konzultaci je vhodné se nejdříve telefonicky objednat.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Další průvodní znaky vašeho užívání se dají časem samy do pořádku. Určitě ale neváhejte a vyhledejte odbornou pomoc, uvidíte, že bude lepší nebýt na to sám.
Přeji vám hodně štěstí v abstinenci!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková