Oči po pervitinu
Sally222
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně očí po pervitinu, pervitin jsem užila tenhle rok 5x od června tohoto roku vždy na nějaké akci nebo společenské události… (jeden večer) bude to znít asi stupidně ale je možné že se mi po pervitinu zúžily až zmenšily oči? Na mém vzhledu mi velmi záleží, a proto se ptám jaký to muže mít vliv na zmenšení oka? Okolí si ničeho nevšimlo, a přítel mi říká ze je to pouze moje vsugerovaná domněnka.
Mockrát děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
o zmenšení nebo zúžení oči slyším skutečně v souvislosti s užíváním pervitinu poprvé. Napadá snad jedině nějaká možnost jiného svalového napětí v oblasti očí a očních víčech. Možná zkuste pro svoje vlastní ujištění porovnat nějaké fotografie, je z nich snad něco patrné? Většinou se v souvislosti s užitím pervitinu mluví spíše o rozšíření zornic, ale zúžení očí mi přijde nepravděpodobné ... a jestli vám okolí nic nepotvrdilo a i přítel říká, že se nic nestalo ...pak je skutečně možné, že se nic nezměnilo.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.