Lsd
Zoufina
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak dlouho můžu mít LSD v mrazáku a stačí když ho tam dám v saklu nebo jo musím dat třeba do alobalu. Děkuji za odpověď xd

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Zoufino,
naše poradna se zaměřuje na pomoc lidem, kteří užívají drogy, nebo jejich blízkým. Skladování drog do této oblasti příliš nezapadá, snad jen pokud jde o oblast harm reduction (tj. snižování rizik, tedy zabránění tomu, aby si člověk, který už se beztak rozhodl drogy užívat, si neublížil víc, než je nezbytně nutné). Nikdo tu nejsme odborník na skladování drog. V tomto směru by bylo lepší ptát se v laboratořích, kde se s halucinogeny pracuje. Obecně se uvádí, že rizikové pro skladování je vlhko, výkyvy teplot, extrémy, a světlo. LSD není těkavé, takže by neměl být problém s tím, že by se vypařilo. Základ je tedy udržet jej v suchu, bez změn teplot, ve tmě. Nicméně pozor na dvě věci: měla byste být schopná ohlídat, aby se nedostala látka do rukou nikoho dalšího (ani omylem)!!! A i nadále platí, že přechovávat jakékoli podobné látky je u nás nelegální.
S pozdravem a přáním, abyste byla s LSD velmi opatrná,
Gabriela Minařík.