Slzy
Dotazo
Dobry den, nacapala jsem pritele jak nacechrava bílý prášek na platební karte. Na muj dotaz co to je mi odpověděl ze susene fenixovy slzy. Udajne si je pridava do tabaku a kouří. Hledala jsem na internetu ale tyto slzy jsem našla pouze v tekuté formě. Ještě víc divné mi je, ze by se takovýto prášek kouřil. Uměli byste mi říct zda je toto možné? Děkuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
díky za váš dotaz. Se sušenými Fénixovými slzami jsem se také ještě nesetkala. Pravděpodobně půjde o něco jiného, možná váš přítel užívá něco, co mu takto někdo pojmenoval a on tento název používá nesprávně.
Jako bílý prášek se kouří nejčastěji pervitin. Kdyby váš přítel užíval pervitin pravděpodobně by měl i jiné příznaky užití drogy. Nespavost, zvýšenou aktivitu, nechuť k jídlu atd.
Zkuste s ním rozhovor začít ještě jednou a požádejte o jasnější vysvětlení. Pokud spolu chodíte, nebo žijete máte na to určitě právo.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková