Marihuana problem s mozgom
Wannabefree
Zdravim aktivne som hulim marihuanu tak 3 roky moj mozog si to schytal co citim v probleme ucit sa s pamatou a komunikaciou, nemam chut do zivota nic ma nenaplna moja mentalna energia je miziva, striedaju sa mi nalady a som uzkostlivy..8mesiacou uz nefajcim a uz to nechcem vidiet.
Chcem sa opytat co by mi mohlo pomoct na obnovu mentalne energie a regeneracie mozgu.
Cital som o Piracetame pomaha pri poruchach mozgu, myslite ze by bol vhodny? Popripadene nejake dalsie nootropika ?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den, posílám vám znovu odpověď na váš předchozí dotaz.
Co se týče Pyracetamu, můžete ho určitě vyzkoušet. Další podobné volně prodejné léky najdete v lékárně a zkonzultovat je můžete s vaším lékárníkem.
Děkujeme vám za dotaz.
To, co popisujete, se bohužel někdy stává. Lidé považují marihuanu za jemnou a lehkou drogu. To už je ale spíše minulostí. Je moc dobře, že jste s hulením skoncoval. Nebojte se, váš mozek se dá opět do pořádku. Z vašeho popisu se mi zdá, že hodně bojujete z úzkostmi a depresí. Pro zlepšení stavu by bylo určitě dobré váš stav konzultovat s terapeutem, psychologem nebo s psychiatrem. Ideálně s někým pro koho nebude překážkou pracovat s tím, že váš stav se vyvinul po užívání drogy. Pokud nikoho takového neznáte, napište nám, jaké větší město máte poblíž a my se pro vás pokusíme vhodné kontakty vyhledat.
Psychiatr vám pomůže zhodnotit, zdali váš stav nevyžaduje medikaci. Ta by vám mohla pomoci překonat nynější obtíže. V lékárně se také můžete zeptat, zdali mají nějaké léky na podporu mozkové činnosti, často se používá například Ginko biloba.
Neklesejte na mysli, určitě nemáte nijak nenávratně poškozený mozek. Vše se vá zase do pořádku, až budete abstinovat dva roky a déle bude vše lepší.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte!
Za drogovou poradnu
Marie Saudková