Poppers
pusinka
Dobry den, mam takovy problem. Pouzivam poppers takmer kazdy den pri masturbaci. V prumeru si cichnu treba 7x denne. Ted jsem se docetla, ze to muze mit nejake trvale nasledky a tak, uprimne nic nepocituju a pripadam si spis chytrejsi :D ale mam obavy o sve zdravi, akorat si moc nedovedu predstavit jej pravidelne nepouzivat... Poradite mi prosim?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Zdravím Vás,
díky za váš dotaz a důvěru.
Bohužel z vašeho dotazu mi není úplně jasné, na co se ptáte. Píšete, že pravidelně užíváte poppers, dokonce i několikrát denně. Dočetla jste se o rizicích na zdraví, které poppers mohou mít.
Pokud se ptáte konktrétní rizika, nějaké informace naleznete i zde:
http://www.drogovaporadna.cz/tekave-latky/poppers.html
Anebo Vás zajímá, jak můžete snadněji přestat s užíváním poppers? V tom případě by bylo vhodné vyhledat nějakou ambulantní adiktologickou službu a probrat své motivace a postoje k užívání poppers. Můžete společně s kolegy probrat všechny rizika a hledat jiné cesty, jak si udělat "bene" zdravější cestou. Nemáte se čeho bát. Můžete se objednat i nezávazně na první konzultaci.
Víte, kam se obrátit? Stačí napsat větší město, odkud jste, a zašleme Vám vhodné kontakty.
Stačí takto? Klidně ještě napište.
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová