Detox Marihuana
Luke
Dobrý den
Již je to dlouho co jsem byl aktivní hulic cca 14 let v kuse, teď už 3 roky to mám tak že třeba 10 dní hulim a pak 3 týdny nic.
Léčím se na Psychiatrii a beru léky Nykob 20mg, Citalec 20 Mg a Valproat 2x 500mg, poslední dva měsíce jsem to měl tak že jsem hulil nepravidelně jak jsem již psal,naposled jsem hulil 4. Září, od té doby nic, ale není mi po psychické stránce moc dobře, myslíte že to může být z detoxikace Marihuany? Nebo že spis mam informovat lékařů aby mi změnila či navýšila léky?
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Luke,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel takto přes internet bez dalších anamnestických údajů o Vás nejsme schopni určit ani vyřešit příčinu Vašich obtíží. Těžko říci, zda to opravdu souvisí s vysazením marihuany, možné to je. Nepíšete ani konkrétněji, co u vás znamená psychická nepohoda. Můžete to také souviset s Vaším aktuálním zdravotním stavem. Odvykací stavy po vysazení marihuany většinou nebývají závažné a nijak specifické.
Obvykle se mohou objevit poruchy pozornosti, psychomotorický neklid, poruchy spánku nebo jiné. Primárně to v klidu proberte se svým ošetřujícím lékařem a o případném navýšení či změně medikace se pobavte.
Doporučuji Vám také vyhledat odbornou adiktologickou péči, kde Vaše užívání marihuany a jeho vysazení můžete v klidu probrat a podívat se na to z jiného ranku. Je dobré k psychiatrické léčbě přidat také psychoterapeutickou podporu. Určitě je dobré nebýt na to sám.
Stačí Vám tato odpověď nebo se chcete ještě na něco zeptat? Klidně napište, odkud jste, a vyhledáme Vám konkrétní zařízení ve Vašem okolí, na které se můžete obrátit.
Držím Vám palce, ať je Vám brzy dobře.
S pozdravem,
Nikol Spůrová