Můj 17letý syn užívá drogy
Dagmar
Můj syn užívá pervitin, nevím jak dlouho, nevydrží ani týden, nevíme si s ním rady, zkusili jsme všechno mluvit s ním, hlídat ho vždycky si najde chvíli kdy z si myslíme že se snaží a chce přestat,zkusili jsme se objednat i do poradny v den schůzky si vzal pervitin,manžel zkouší syna brát na společné aktivity,sport, hodně s ním mluví,ztratil o vše zájem,nic ho nezajímá,přestal s námi komunikovat, prosím o pomoc, nevíme co dál.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
nepíšete, jak syn zvládá normální život, zda studuje či pracuje. To, že ztratil o vše zájem jenom dokládá, že v jeho životě je důležité užívání pervitinu.
Myslím si, že by bylo fajn jít do poradny i bez syna, protože jeho užívání drog ohrožuje nejenom jeho samotného, ale i vaše soužití. Podpora odborníků Vám pomůže hledat cestu, jak mu pomoci a zároveň mít podporu pro sebe v této nelehké situaci.
Pokud jste z Prahy a okolí, posílám kontakt na Poradnu pro rodiče SANANIM http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html tel.284 824 234 nebo 739 268 527.
Nebo se obraťte na Poradnu, kam jste byli objednáni.
S pozdravem Dana Pěčová