Závislost
Shidy77
Dobrý den ... Jak se dostat ze závislosti buď mě bavil hazard svým způsobem a když jsem ho přestal hrát začal jsem hrát a bavit se jinak přestal jsem zas brát a začal jsem cvičit což mě neskutečně bavilo baví a bude bavit ale začal jsem zase prohrávat peníze a hrát hazard pokaždý se naseru ale zase vychladnu a to je pořád dokola v etapách jako když surfujete na vlně a přitom vím kde je problém a co mám udělat ale neudělám to jako když víte kam jít ale jděte úplně jinak ... Když řeknu dost přestanu brát a tetovat začnu zase na sobě tvrdě makat ale zase mě frustruje to že hraju a přitom mě to nějak baví ale vím že mě to strašně spomaluje k nějakýmu úspěchu vím že člověk by měl pracovat na nějakých zásadách a držet se jich nebo mít v životě pořádek a začne se dařit ale když vím co mám dělat nedělám to konečně po dlouhý době jsem třeba půl roku čistý a mám pod kontrolou chuť na drogy zase mám větší chuť na hazard a prohrávám peníze a když chuť na drogy nemám zase chuť na hazard

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Shidy,
to co popisujete je celkem běžný jev. Je to podobné jako byste pil a abstinoval od drog a pak byste třeba zase abstinoval od alkoholu, ale bral byste drogy.
Je to vytloukání klínu klínem, jak se říká. Je to těžké a nikam nevedoucí.
Doporučila bych vám určitě pomoc nějakého zařízení pro lidi se závislostí na hraní.
Níže vám posílám kontakt na pražské zařízení:
Gambling ambulance, SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mobil: 774 701 070
e-mail: gambling@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/gambling-ambulance-ga.html
Zkuste je kontaktovat, určitě vám poradí a pomohou co by bylo nejlepší dělat.
Vaší situaci totiž nemůže vyřešit odpověď na jeden dotaz.
Přeji vám ať se vám daří!
Za Drogovou poradnu,
Marie Saudková