trava
Sysel69
Dobrý den, nedávno zkoušel jsem marihuanu, předtím jsem ješte měl alkohol a kofein a hrozně mě po ní bolelo srdce jako by mělo prasknout. Chtěl bych další ale bojím se o srdce... Bylo to tou kombinací a když si dám jen trochu bez míchání tak to nebude tak hrozné? A ještě buduje se na thc tolerance že musim pak zvyšovat dávky na stejný účinek nenbo ne? děkuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
píšete, že jste před užitím trávy měl ještě alkoholový a kofeinový nápoj. To je silná kombinace a užití trávy mohlo právě tuto kombinaci umocnit. Je to samozřejmě kombinace zatěžující srdce, proto jste to cítil tak jak jste to cítil.
Po užití THC bývají někteří lidé více vnímaví, stav kterého by si normálně spíše nevšimli může po intoxikaci THC být úplně extrémní. Určitě bych vám doporučila příště nepít ani alkohol ani kofeinové nápoje.
Zakuřte si jen málo ať to nepřeženete a můžete svůj stav lépe pozorovat.
K vaší další otázce - ano u THC stejně jako u každé jiné drogy musíte časem trochu zvyšovat dávky. Děje se to třeba tak, že nejdříve vám stačí zakouřit si s někým třeba o víkendu a potom kouříte sám dva dramy denně...
Také to tak být samozřejmě nemusí!
Přeju vám hodně štěstí při testování užívání.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková