Marihuana
Ota
Dobry den ccca 15 let jsem uzival marihuanu,posledni roky to uz nebylo to co drive,spise jsem se skryval a hulil na tajnacku a nebylo to o srande s kamarady.Jelikoz hodne ridim tak jsem se obaval o ridicsky prukaz,rano jsem vecne vstaval jak po opici a mnoho dalsich vedlejsich ucinku.Pred tremi tydny jsem.s tim ze dne na den sekl a vse zlikvidoval.Prisly s tim spojene abstinencni priznaky,deprese,uzkosti,nechut do niceho,nedostatek energie,nervozita atd.Na internetu jsem studoval nahrazku v podobe cbd kapek po kterych muzu normalne fungovat,myslite ze by mi pomohly prekonat tyto abstinencni priznaky nebo ze tim budu akorat prodluzovat svoji zavislost na kanabinoidech?Dekuji s pranim pekneho dne pan H.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Oto,
gratuluji vám k těm třem týdnům. Je to dobré rozhodnutí. Je však nadlidský úkol abyste to zvládl jen sám.
Aby vaše abstinence bude pevnější a trvalejší, když se svěříte do péče některého zařízení, které poskytuje ambulantní léčbu závislosti.
Nebo vám doporučuji navštívit alespoň web https://koncimshulenim.cz/
zde můžete mít něco jako léčbu online a najdete zde cenné rady.
Co se týče CBD kapek nemusíte z nich mít obavy, běžně se používají jako substituce při léčbě závislosti na THC. Bylo by ale dobré kdybyste měl nějaké odborné pracoviště, s kterým budete moci konzultovat.
Pokud chcete správně nasměrovat napište nám jaké máte nejbližší větší město a my pro vás vhodné zařízení vyhledáme.
Přeji vám ať se vám daří v abstinenci!
Za drogovou poradnu
Marie Saudková