Extáza pokračovanie
Kubik
Včera večer som Vám ohľadom mojej prvej skúsenosti s kolesom, bolo to fakt super, až na dnes, mam tak veľmi dokusane pery že sa mi ťažko prehltaju sliny, a stále si tlačím hornú čeľusť o tu dolnú (na zuby). Bolo to fakt fajn no hlavne v tom uz nechcem pokračovať, ale v hlave sa mi uz teraz vybavuje ďalší zážitok s touto drogou. Je rozumné sa tomu úplne vyhnúť (možno navždy) alebo bude primerane, ak si to dam raz za čas, ale seriózne raz za čas?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Kubíku,
ptáte se na to jaký postoj byste k droze Extáze měl zaujmout.
Extáze je droga, která patří mezi amfetaminy a může mít i lehce psychedelické účinky.
Navozuje příjemné stavy a bude přirozené, že časem se budete v realitě cítit hůře a budete více toužit po stavu na Extázi.
Tohle je dobré si uvědomit a nastavit si sám pro sebe pravidla, která nebudete překračovat.
Osobně bych vám doporučila u Extáze frekvenci užití cca 1x za šest měsíců.
Jak s touto informací naložíte je jen na vás.
Možná by bylo dobré najít si v některém kontaktním centru pro uživatele návykových látek osobu s kterou budete moct své otázky ohledně drogy konzultovat.
Níže vám posílám kontakt na pražské Kontaktní centrum, podobné ale najdete v každém větším městě. Můžete se podívat do databáze v rubrice Mapa pomoci: www.drogy-info.cz.
Neváhejte se na tyto odborníky obracet.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Za Drogovou poradnu,
Marie Saudková