Extáza
Kubik
Dobrý večer, píšem zhurta a spomenul som si na tento portál. Dnes podvečer sme s chalanmi našli extazu, 1,5 tabletky, rozhodli sme sa že to skúsime po prvý krát, dali sme si jednu polku na tretiny, asi 10minut po užití cítim sa uvoľnené, skvelo, mali sme aj 5 poldeci whiskey( mame v pláne dopiť celú fľašu , dúfam ze počas večera to bude fajn, chcem len vedieť vás názor ohľadom toho ci to bolo dobre rozhodnutie aj ked viem ze neznáme drogy určite neužívajt. Ale jedno viem že opakovať do uz v plné nemám, len sme to chceli skúsiť ked sme to uz našli, a zbytok je uz v koši :)

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Kubik,
díky za Váš dotaz a za Vaši otevřenost.
Vlastně jste si na Váš dotaz odpověděl sám - užití neznámé látky je opravdu velkým hazardem. Obzvlášť v kombinaci s alkoholem jde o risk, který by se Vám nemusel vyplatit. Nikdy nevíte, jak Vaše tělo zareaguje na látky v tabletě obsažené, alkohol pak může účinek ještě znásobit.
Více o rizicích spojených s užíváním extáze se dočtete například zde: https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/extaze/
Doufám, že Váš experiment dopadl dobře a nikomu se nic zásadního nepřihodilo.
Opatrujte se a pokuste se podobným experimentům vyhnout.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná