Antabus
Michal
Dobrý den kvůli svatba a užívám léky teprve měsíc asi celkem 15 krát léků antabus užívám jen pondělí a čtvrtek.a co když napiju 3 piva co se děje umřu A chlastat ne jen sváteční svatba? Díky za laskavost Michal

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,Michale,
neumím objektivně odhadnout, jak silná by reakce mohla být, je to velmi individuální.
Nicméně, velké riziko je tu vždy, doporučuji to nezkoušet.
Antabus asi nemáte nasazený jen tak pro nic, proto by bylo rozumné (i přesto, že je svatba) pokračovat v tom, v čem jste začal.
Neznám Váš příběh, ale předpokládám, že pokud jste si nechal Antabus nasadit, asi jste měl v úmyslu abstinovat. Slavit se dá i bez alkoholu, obzvlášť, pokud Vám v předchozím životě nasekal paseku.
Doporučuji to všechno ještě řádně zvážit, zdraví máte jen jedno.
S pozdravem, MK