Psichiatr
Hanz harik
Dobrý den chci se zeptat beru už 25let rivotril, od0.5 až na6mg. Mám páníčkem poruchy, přestěhoval jsem se a tady my ho nikdo nechce psát, pak nechápu proč ho psali před tím? Můžete poradit dekuju Pardubický kraj. J. V.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
píšete že jste nyní užíval na panické ataky 25 let rivotril.
Předpokládám, že psychiatr, který vám ho psal vás při stěhování předával jinému kolegovi i s vaší kartou - pokud se tak nestalo doporučila bych dodatečně tento postup. Pokud vám lékař píše tak dlouho návykový lék tak pravděpodobně ví proč a bude to umět zdůvodnit kolegovi. Ten pak nebude mít problém tento lék předepisovat.
Možná by bylo dobré u nového psychiatra vyzkoušet i jiné léky, rivotril není to jediné co na panické ataky zabírá.
Pokud byste chtěl s tímto lékem skoncovat posílám vám níže kontakt na léčebné zařízení ve vašem městě.
Ambulantní centrum Pardubice a detašované pracoviště ve Svitavách
Vedoucí centra: Mgr. Kateřina Kábelová, e-mail: kabelova@laxus.cz
e-mail: ambulance.pardubice@laxus.czambulance.svitavy@laxus.cz
tel.: +420 734 316 540 (Pardubice) +420 733 734 912 (využívejte v úterý) a +420 734 319 994 (využívejte ve čtvrtek) (Svitavy)
adresa: Jana Palacha 1552, 530 02 Pardubice
Bez obav se na ně obraťte se svým problémem a můžete společně hledat řešení.
Pokud byste ještě něco potřeboval bez obav se na nás obracejte.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková