Mimožilní aplikace
XRAAX1
Dobrý den, měl bych prosím dotaz. Zhruba před měsícem jsem měl mimonitrožilní aplikaci. Na místě je pořád malá boulička, a já bych se raději nechal vyšetřit. Chci se zeptat, musím se u vás objednat nebo můžu přijít bez objednání? A popřípadě můžete mi prosím poslat přímo kontakt na vyšetřovnu popřípadě kontakt na jejich stránku?
Moc děkuji
s pozdravem....

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, XRAAX1,
děkujeme za dotaz. Těžko posoudit takto na dálku. Ideální by bylo zajít alespoň do kontaktního centra a bouličku ukázat pracovníkům. Ti Vám poradí, co a jak a zda je nutné jít opravdu k lékaři. Většinou stačí přijít v otevírací době kdykoliv bez objednání. Určitě je lepší, předem zavolat a domluvit se. Přeci jen, by se mohlo stát, že pojedete zbytečně a bude Vás cesta stát peníze.
Ve vašem kraji můžete zajít sem:
KOTEC o. p. s.
Kontaktní centrum
Pekařská 6, Cheb, 350 02
Tel.: 739 285 102
www: http://www.kotec.cz
nebo
Světlo Kadaň z. s.
Kontaktní centrum
Sportovní 359/32, Karlovy Vary, 360 09
Tel.: 773 140 022, 727 954 163
www: http://www.svetlokadanzs.cz/sluzby/k-centrum-karlovy-vary/k-centrum/
nebo
KOTEC o. p. s.
Kontaktní centrum
Marie Majerové 1764, Sokolov, 356 01
Tel.: 739 570 103
www: http://www.kotec.cz
Pokud byste přeci jen jel do Prahy, můžete se zastavit zde:
SANANIM z.ú.
Kontaktní centrum
Na Skalce 15, Praha 5, 150 00
Tel.: 605 240 501
www: http://sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Stačí Vám to takto?
Přeji, ať je vše dobré.
S pozdravem,
Nikol Spůrová