Drogy
xtkacik
Dobrý den jen jsem se chtěl zeptat jestli je možné že na mne nepůsobí drogy? Nikdy dříve jsem nic nebral a ani nezkoušel až ve 32 letech a to na mě mají 0 a nebo minimální vliv třeba po lajně kokainu usnu do 20min a taneční drogy na mě působí cca 30min i když si dám to samé s kamarády oni jsou tzv hi na celou noc někdy i déle a já nic.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Zdravím Vás, xtkacik,
děkujeme za důvěru i Váš dotaz. Každý člověk je jedinečný, takže může na drogy reagovat různě. To, že na Vás v současnosti drogy neúčinkují tak, jak byste si přál, může být s největší pravděpodobností tím, že máte vyšší toleranci. To v žádném případě neznamená, že byste měl navýšit dávky, abyste dosáhl požadovaného účinku. To by mohla být cesta do pekel. Navyšováním dávek byste, kromě vzniku závislosti, mohl místo účinků, po kterých se toužíte, docílit předávkování nebo jiných závažných zdravotních potíží, přetížení organismu a krevního oběhu, úzkostných stavů, panik a toxické psychózy, případně smrti.
Na Vašem místě bych zkusila vyhledat nějakou psychoterapeutickou podporu. Ne proto, že na Vás nepůsobí drogy tak, jak byste si představoval. Ale proto, abyste zmapoval své limity a možnosti a mohl se ve svém životě cítit spokojeněji a také se dokázal uvolnit jinak než takovouto destrukcí. Nejlépe je si předem domluvit termín schůzky. Službu můžete navštívit zcela nezávazně i anonymně a uvidíte, zda Vám to k něčemu bude. Je to pro Vás přijatelné?
Napíšete-li, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, ráda Vám zašlu kontakty na vhodné služby.
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová