bankrot
easierhealmeinside
Dobrý den, v prvni rade dekuji teamnu drogova poradna za projeveny zajem,a davam vedet jak jsem na tom momentalne,protoze mam pocit ze uz stim svym problemem kazdyho uz otravuji a vsicni me maji uz plne zuby....napisu to sem, treba to nekomu pomuze kdo je v podobne situaci jako ja ....10x jsem si aplikoval pervitin nitrozilne behem poslednich par dni a hrozne me to mrzi ze jsem to udelal, sice sem to udelal s dukladnym uvazenim,jde o to ze v nasem meste stoji pul gramu tehle veci kolem tisicovky ... je to cca rok co jsem tu psal,jak si v pervitinu libuji a ze ho nechci za zadnou cenu opustit,jenze byl problem ze jsem utracel vic nez jsem vydelaval a ja vedel ze pokud stim neco neudelam tak nastane situace ktera nastala,ze proste zbankrotuji,musel sem nasadit usporny rezim (samozrejme si uvedomuju skody ktery nitrozilni aplikace na mem tele udelala a to za pouhych par dni) ale je treba si uvedomit ze ja nejsem na pervitinu zavisli tak moc psychicky jak fyzicky,to jsem si uvedomil vcera kdyz jsem si sel pro davku na 24hod ktera me vysla na tisic korun.(0.4+kamaradce sem poslal za vyres).ze presto ze mi ten pervitin dava takovou lehkost, sebejistotu,blokuje inflaci myslenek kdy osobe pochybuji a hur vidim sve chyby , tak po 2 dnech pauzy a bez marihuany ktera mou mysl dovedla vzdycky do bludu sebe-nejistoty bych ten pervitin z psychickeho hlediska ani zas tolik nepotreboval, ale bolesti a krece ve forme neschopnost sedet ci stat na miste(je to opravdu neprijemne a jakoby to "boli") kdyz jsem byl v r.2018/19 v psychiatricke lecebne sternbern,stezoval jsem si v noci na krece ze nemuzu spat ze me to hrozne boli, primar Dojcar mi vytvoril chybnou diagnozu - insomnii a prodlouzil mi pobyt o dalsich 10 dni ..pani doktorka (nevzpomenu si jmeno) jsou tam 3 doktorky (muzete cist ze vzhledu obliceje) jedna - nebere svou praci vazne - druha - arogantni ze nemate chut se s takovou doktorkou vubec bavit a treti - svedomita doktorka ktera ma snahu vam pomoci (zvlastni jak oblicej prozrazuje neci povahu) ty prvni 2 doktorky 5% ,5% ta treti 90% (lichotky na jeji vzhled a povahu si necham ted pro sebe,tady neni na to vhodnej prostor tyhle veci rozebirat)no zpet k tomu..stezoval sem si na krece ze me to hrozne boli , nemohl jsem spat, musel sem cekat az na rano proste protoze ve sternberku jsou doktori jen rano (PL Sternberk je totis takovej holubnik kam vas zavrou kdyz nevi co s vama) ..3 dny jsem kvuli krecim nespal, a pokoje byly pres den zavreny,bylo to sileny,prosil sem sestry at mi otevrou pokoj ze si potrebuju lehnout,ze sem 3 dny nespal, proste rikali ze to musim vydrzet,tenkrat sem poprve konecne slysel ty "hlasy" na ktery se me psychiatricka vzdycky ptala a ja doposud zadny nezazil,nejsou to hlasy ale spis jde o hlasity myslenky , takhle bych to spis nazval,co se tyce "hlasu" tak ty sem zazil jedine v psychiatrii Sternberk ,nikdy ne doma, to vite, nekolik mesicu jste zavreni mezi samyma chlapama, nedaj vam zadny benzaky na uklidneni kdyz nezvladate pobyt, telo je ve velkym stresu...myslim ze psychiatrie Sternberk nepochybne porusuje lidska prava ,ti lide kteri tam jsou zavreni ziji v nelidskych podminkach a kdyz tam zavrou cloveka jako jsem ja kterej je zvyklej na normalni zivot, psychicky to proste nezvlada jako sem to nezvladal ja a ma z toho nasledky (omlouvam se ze chodim stale kolem horke kase) byla mi chybne diagnostikovana insomnie kterou ja vubec netrpim ale trpim ADHD nemoci...pokud VY kteri to ctete uzivate pervitin,z duvodu ze jste na nem fyzicky zavisli a neberete pervitin jen tak aby jste byly "high" doporucuju co nejvic apelovat na vaseho psychiatra aby tenhle problem zacal co nejdriv resit nez dopadnete jako ja...25. listopadu 2020 mi bylo slibeno ze mi udelaji testy na ADHD , skoro po roce sem se jich dockal,jde o blbej dotaznik kterej kdybych vyplnil a nasadili mi spravnou lecbu, nemusel bych skoncit s modrinama na rukach od vpichu a rozvinutou zavislosti na pervitinu .. oni mi stale doporucuji leceni,jenze dokud mi nevyleci moji ADHD poruchu je to asi jako by jste rikali vozickari ze proste musi vstat a chodit,ja jim stale dokola vysvetluji ze to nema smysl,ze sotva vylezu z leceni tak si pujdu obstarat pervitin , protoze mam ADHD...jak poznat ze mate ADHD?
ADHD se projevuje od malicka,zhruba ve skolnim veku kdyz je vam kolem 10ti let, napr. ucitelka diktuje latku kterou si mate zapisovat do sesitu a vy nejste schopni stihat tempo ostatnich zaku,zatim co ostatni zaci pisi,vy nestihate, protoze se neustale zamyslujete na neco jineho, takze ja se nemel nikdy z ceho ucit (pamatuju si jednou me zajimal dejepis , mel sem z neho 2ku na vysvedceni,coz je u ditete s ADHD poruchou kterou nikdo neleci velice dobrej vykon,ja zdrzoval ucitele neustale otazkama a tak sem si stihal psat latku a barvickama zvyraznovat ruzne podstatne veci) kdyz ma vase dite ADHD ktere nikdo neleci, poznate to tak ze vase dite je naprosto bez zajmu,muze se jevit jako depresivni,chodi casto porad stejne oblecene a nezajima se o ucivo (prijde mu to totis zbytecne) nezajima ho totis zivot ktery bude zit po skole,jeho mozek pracuje kompletne jinak nez mozek zdraveho ditete, kdyz ho ucitel vyvola k tabuly , tak se mu vetsinou ostatni deti smeji :) (ja mel stesti ze jsem vyrustal v pratelskem kolektivu na zakladni skole,se spoluzaky jsem dobre vychazel,nic sem si z toho nedelal ze se mi smali,ono to mohlo vypadat smesne, protoze sem se neustale kyval na miste,ucitel se me vzdy ptal proc u tabuli "tancuju" dite ma potrebu se jakoby "kyvat" prevadet svoj vahu z jedne nohy na druhou , kdyz jsem byl starsi (16 let) trpel jsem nadvahou,kamarad se me tenkrat ptal , jak je mozne ze mam nadvahu kdyz jsem neustale v pohybu, zakladku jsem nedokoncil,ale na stredni me pustili s 9ti rocnikama, s usmevem na rtech vzpominam na stredni kdyz jsem se zeptal ucitele co je to "kótování" a on mi odpovedel "to je to co tu 3/4 roku probirame" :) problem je ten,ze kdyz se s nekym bavite, rozumite mu,ale kdyz na vas bude nekdo 10 minut mluvit - vy nebudete vedet o cem tech 10 minut mluvil,nejste schopni se na to soustredit na konverzaci a stale myslite na neco jineho...pred 2ma rokama,asi 2 mesice nez jsem zacal uzivat pervitin sem se rozhodl precist knihu (chtel jsem se stat fitnes trenerem,sice jsem nemel trpelivost se sr*at s nečí dietou ale mel jsem obrovsky potencial,a velice zajimave metody jak vyrysovat,to vite kdyz trpite cele detstvi obezitou a pak se vypracjete na 90/190 s pekacem buchet brise,dokazate se naprosto vzit do toho tloustika ktery chce zhubnout,chtel sem se vylozene specialozovat na formovani postavy,na pervitinu jsem napsal i par zajimavych clanku ziskat kopi sadla ocel :)-omlouvam se za odbočení ,byl jsem jako silenec,posedli svoji misi splnit ukol,aby muj klient dospel k vysnene postave ,vedel sem ze moje clanky nebude nikdo cist a ze bude treba zacit natacet videa,to mi bez perniku hrozne neslo,tak sem to vzdal) , kdyz jsem knizku docetl a zacal rekapitulovat co si z cetby pamatuju,tak to byla pouha jedna vec (ze cim kratsi dobu varite testoviny,tym maj vysi glykemicky index)protoze kdyz jsem to cetl vzpomel sem si na to jak sem varivaval spagety a zapamatoval si to,jinak z cele knihy sem si bohuzel nic nezapamatoval, neni to ted jako kdyz uzivam pervitin a ctu clanek,clanek me zajima,a ja prectu clanek a vim o cem clanek byl a zapamatuju si 99% informaci z clanku) dalsi vec, jsem nazlobeny na doktory ze muj neklid cele 4 roky neresili,kdy jsem si na to hodne stezoval, rikali ze je to z leku a ze to proste prejde, od te doby co jsem zacal uzivat antipsychotika ten neklid a nucene chozeni zaclo byt hodne neprijemny a hodne mi to uz zhorsovalo kvalitu zivota) momentalne nemam dokoncene zakladni vzdelani a beru 5000 duchodu mesicne, tech 400 tisic co sem vydelal jako majitel eshopu sem utratil za pervitin,cili rozdal sem je dealerum...takze proto nesudte kazdeho fetaka prosim, kdyz mi dosli penize , poctive sem si svuj dojezd odkroutil v bolestech a v krecich v posteli (nikdy me nenapadlo neco krast nebo okrast nejakeho kamarada)
proto sem nastvany na svoje doktory a adiktologickou ambulanci,ze i presto ze sem na adiktologii rekl ze uzivam pervitin injekcne uz par dni,kdybych byl adiktolog a prisel mi tam 30ti letej clovek , o kterym je znamo ze trpi ADHD ,a ze ho financni situace donutila zacit uzivat pervitin nitrozilne, doporucil bych mu svoji situaci i hned resit se svym ci jakymkoliv jinym psychiatrem nez si zvykne na jehlu, no me adiktolozka napsala do karty doporuceni na lek "Strattera" a napsala mi termin na konec srpna ke sve psychiatricce...takze takhle funguje nase zdravotnictvi, clovek jako ja kterej platil bud z vydelanych penez v praci nebo ze sve kapse pres 1000 korun mesicne za zdravotnictvi...(snad sem na neco nezapomel,tohle jsem napsal presto ze jsem na komunikacnim kanalu kde mi do toho kecaj 2 kamosi mezi sebou :) ta soustredenost na amfetaminu je opravdu skvela ,to musim uznat

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, easierhealmeinside,
děkujeme za celkem obsáhlou zprávu o Vás. Chápu Vaše naštvání na zdravotnictví a adiktologickou ambulanci. Rozumím, že byste byl rád za rychlou intervenci a vyřešení celé Vaší situace ze strany kolegů lékařů i adiktologů. Bohužel kapacita ambulantních programů a celého systému zdravotnictví ne vždy dovoluje reagovat pohotověji. S tím toho sami moc nezmůžeme. V příspěvku popisujete obtíže, které trvají již od dětství a jestli jsem správně pochopila, pervitin Vám částečně poskytuje úlevu, zároveň Vás destabilizuje po zdravotní i sociální stránce. Léčba ADHD vyžaduje komplexní přístup a léčbu. A je to bohužel běh na dlouhou trať. Krom farmak jsou důležité systematické návyky, relaxace a úprava životního stylu. Velmi účinná je psychoterapeutická složka, především kognitivně behaviorální terapie, která pomůže vytvořit správné návyky. Bohužel s pervitinem to lze velmi těžce. Na Vašem místě bych zvážila, zda znovu nezkusit alespoň krátkodobou pobytovou stabilizační léčbu závislosti. Píšete, že jste byl nespokojen ve Štemberku. Určitě máte právo vybrat si i jiné zařízení. Mohu Vám zaslat vhodné kontakty, jestli budete chtít. Bylo by Vám to k něčemu? Po pobytové léčbě by bylo vhodné pokračovat ambulantně, někde kde jsou zaměřeni adiktologicky, ale také někde, kde se věnují poruchám ADHD.
Není mi úplně jasné, co byste potřeboval nebo zda se na něco konkrétně ptáte. Budu ráda, když napíšete znovu a případně více specifikujete.
Držím Vám moc palce, aby se Vám v životě lépe dařilo a lépe se i cítil. Změny jsou možné v každém věku!
S pozdravem,
Nikol Spůrová