lze pomoci erekci při MDMA?
Hana
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné nějakým způsobem pomoci manželovi k lepší erekci při hrátkách na čistém MDMA? Viagra se zdá být v této kombinaci nebezpečná, je tedy nějaká šetrnější, třeba i částečná pomoc? Proerecta a podobné preparáty jsou stejně nebezpečné jako Viagra? Neexistuje třeba i nějaká možnost lokální aplikace, aby se srdce tolik netrápilo? Chápu, že k erekci je potřeba přesný opak toho, co v těle dělá MDMA.. Svátečně bychom si rádi "užili odvaz", ale při tom se objevil problém s erekcí, který jinak neznáme. Mockrát děkuji za odpověď :)

Odpověděl: Amrit Sen
Hano, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše touhy po společných slastech s manželem, souhlasím s Vámi, že kombinace MDMA a Viagry může být velmi riziková, proto ji bych Vašemu manželovi, ani nikomu jinému rozhodně nedoporučoval.
Posláním této poradny a pracovní náplní našich odpovídajících je především pomoc lidem v úzkých a nouzi, kteří v jakékoli souvislosti s užíváním drog trpí, často jde o život. Také podpora směrem k léčbě, poskytování pomoci jejich blízkým a informování nejširší veřejnosti, ve smyslu stírání stigmatizace závislých a seznamování s harm reduction - snižováním rizik spojených s užíváním drog a ochrana zdraví jejich uživatelů i veškeré veřejnosti.
Poskytování informací o tom, kde a jak si drogy opatřit, nebo je vyrábět a distribuovat, nebo jak nejlépe si je užít se z etických, profesních i zákonných důvodů rozhodně vyhýbáme, rozumíme si? Doufám, že se nezlobíte, děkuji za pochopení.
Doporučuji Vám opatrnost. MDMA (Extáze) - (3,4-methylenedioxy-methamphetamin), není ani nevinná, natož bezpečná droga. V tabletách nikdy nevíte, s jakými látkami může být smíchaná, nebo čím je ředěná, často jde o velmi nebezpečné příměsi. U MDMA v krystalické formě, je těžké určit, nebo odhadnout její množství, tedy dávku, takže vždy existuje zvýšené riziko předávkování. Ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka, „sympatická" tableta, nebo „koule", kvalitu drogy nezaručuje. Stává se i to, že ani jedna ze zmíněných forem vůbec MDMA neobsahuje.
Rizik, souvisejících s užíváním MDMA je celá řada, nejškoláčtější chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje. Porušení těchto zásad má za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a může končit i smrtí.
Pamatujte na to, že před užitím MDMA byste měli být vždy odpočatí, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc. Dostatečně pít nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas něco výživného zakousnout. Dávat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillovat", dávat si oraz od intenzivního dění a hluku.
Velmi důležité je si následně poctivě odpočinout, zdravě a vydatně se najíst a napít, osprchovat, vyspat se. Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Tu i další potravinové doplňky koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti a umožníte organismu se zregenerovat.
Ze webu naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
Další informace zde:
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/293/je-extaze-zabijak-i-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/160-extaze-tak-trochu-jina-droga
http://www.drogy-about.estranky.cz/clanky/stimulanty/extaze.html
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně, jako se důsledky jejich užívání mohou u jednotlivců lišit. To platí i o sexu na drogách, na kterém může rovněž vzniknout závislost a mohl by být samostatnou kapitolou. Stává se, že se lidé závislí na chemsexu, sexu na drogách, který obrušuje city a dusí lásku, přestanou o sex bez drog zajímat a po nějakém čase ho bez drog nejsou schopni, v krajním případě ani na drogách, ani bez něj. Věřím, že po ničem takovém netoužíte.
Zatímco někdo si dokáže, než se propadne do samoty bez citu, chemsex užívat, jiný ho na drogách nemusí být schopen, což je ta bezpečnější a vlastně šťastnější varianta. Doporučuji Vám smířit se se skutečností, jaká je, vzít ji, jako bonus a nelámat ji přes koleno, mohli byste se dostat do situací, které nechcete a odkud nemusí být cesty zpět.
K sexu na drogách:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Chemsex
http://www.hiv-prevence.cz/zakladni-informace-o-chemsexu.html
https://www.aplp.cz/chemsex-jako-sexualizovane-uzivani-navykovych-latek/
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
http://sestryvecneradosti.cz/
http://sestryvecneradosti.cz/?p=845
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10520528904-queer/216562210900013-chemsex-po-cesku/
Doufám, že stačí takto.
Přeji Vám i manželovi vše dobré, buďte na sebe opatrní,
kdykoli napište, Amrit Sen.