THC v moči
Lukáš
Zdravím, marihuanu jsem naposledy kouřil 22.7. a dnes 5.8. mi brali vzorky moči na omamné látky…. Můj dotaz zni… Když to bylo mě podruhé kouření marihuany, budu mít i přes to pozitivní test na THC?

Odpověděl: Amrit Sen
Lukáši, zdravím Vás,
díky za důvěru, pokud jste marihuanu užil, tak nejspíš ne, ale ruku do ohně za to dát nemůžeme.
Píšete, že jste kouřil opakovaně, bez upřesňujících informací. Nepíšete kdo, v jaké souvislosti, tedy proč Vás testoval, ani jestli jste podstoupil screeningový, nebo laboratorní test, takže nemáme dostatek podkladů pro relevantnější odpověď, takže obecně...
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.