proč
poprve
Dobrý večer. Poprvé jsem zkusila pervitin, normální dávku, pervitin byl kvalitní a já neměla žádný stav ani špatný, ani dobrý. Prostě nic. Pervitin jsem si dala s kamarádkou, která ho užívá již velice dlouho, takže má opravdu kvalitní. Zkusila sem to jen ze zvědavosti, jen mě udivuje reakce mého těla, nic jsem necítila, jako bych si ho ani nevzala. Aplikovala jsem ho nosem. Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Píšete, že jste neměla žádný prožitek z pervitinu i když vaše kamarádka ano. Je to zvláštní, ale někdy se právě toto stane. Užijete to, co ostatní, a přitom nic necítíte. Droga se vás nedotkne. Možná je to tím, že jste měla jiná očekávání. Možná jste vůči této látce rezistentní a váš mozek na ni reaguje jinak než na ostatní. Neznám vás tak dobře, abych dokázala přesně určit co se za tím skrývá, ale určitě bych vám doporučila abyste už další pervitin nezkoušela. Možná vám nesedí a není to droga pro vás.
Je skvělé číst, že vaše životní situace je v pohodě, moc takových lidí nám nepíše.
Pokud můžete užívejte si toho a vyhněte se drogám. Nic dobrého vám nepřinesou.
Možná to, že jste si na pervitinu nic neužila je nakonec vaše štěstí.
Přeji vám ať ho máte dál.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková