Nevím proč
Len23
Dobrý den,
mám otázku, na kterou mi nedokáže nikdo odpovědět.
Když mám v sobě pervitin, tak "nevidím". Vidím rozmazaně, když se snažím zaostřit, tak vidím rozmazaně a jako bonus vidím 2x. 😀
Vidím ve chvíli, když si zakryji jedno oko. Když jsem začínala brát, tak to bylo v pohodě. Spadla jsem do toho a brala skoro každý den (4 roky).
Tento problém mi začal zhruba po 2 letech užívání.
Už moc neberu.
Omezila jsem to, ale jednou za 3 měsíce si dám. Je to stále stejné.
Před měsícem jsem měla perník, po kterém jsem to neměla. To bylo snad poprvé, od doby kdy to začalo.
Když si dám, tak se snažím dodržovat pitný režim, snažím se i jíst, ale někdy to nejde. 🙂 Myslela jsem si, že to je z toho.
Nejspíš mi vadí nějaká chemka, která mi nedělá dobře.
Těžko říct....
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Lenka

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz - s tím co popisujete jsem se bohužel nikdy nesetkala. Tělo a jeho orgány mohou na drogy reagovat různě, proto bych nejvíce brala v potaz to, jak jste na tom, když jste čistá.
Pokud se vám podaří pár dní abstinovat tak potom můžete navštívit očního lékaře a říct mu o svých potížích. Měl by vám oči zkontrolovat a pokud budou v pořádku tak váš problém souvisí nejspíše s užíváním.
Pervitin je látka, která ovlivňuje mozek a bohužel ho také poškozuje i když se to na první pohled nezdá.
Můj názor je ten, že po pervitinu můžete být více unavená, například když dlouho nespíte a vaše oči mohou reagovat takto.
Je skvělé, že teď se vám daří brát už méně, a vaše potíže ustoupily. Pokud byste opět brala více nebo jste se cítila divně, určitě vyhledejte pomoc terénních pracovníků nebo Kontaktního centra. Podobná zařízení najdete v každém větším městě. Tito pracovníci mají hodně zkušeností a mohou vám poradit se vším co vás trápí a nemusíte před nimi tajit své užívání. Pokud nevíte, kam zajít, napište jaká města máte poblíž, kontakt vám pošleme.
Kdykoliv se obracejte také na nás.
Přeji vám ať jste brzy v pořádku.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková