Potřebuji poradit
Tomas
Dobrý den chci se zeptat byl jsem 15 let denní uživatel. na den 0.5-1g marihuany a rozhodl jsem se s tím přestat neboť jsem přišel o řidičák.od 15.4 jsem začal abstinovat daří se my s tím bojovat a jsem zato šťastný,ale 10.7 my ujely nervy a vykouřil jsem 1 sklo a lituji toho uš my to ani nechutná.ale 30.7 jdu na drogoví test přímo na THC.tak se chci zeptat jestli je pravděpodobné že tam budou nějake stopy.jemy 33let měřím 170cm vážím 74kg.a jak dlouho přibližně bude můj organizmus očištěn od toho sviňstva.dekuji za odpověď.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
To, co se vám stalo 10.7. - toto jednorázové selhání se nazývá relaps a k léčbě případně k vysazování návykové látky to patří.
Nepíšete, kam na test jdete - předpokládám, že do PMS. Každopádně chcete, aby tesat dopadl dobře. K tomu se dostanu v závěru mé odpovědi.
Pokud se vám od dubna dařilo abstinovat je to skvělé. Je škoda, že nejste v péči nějakého ambulantního zařízení pro osoby se závislostí. V této situaci by toto zařízení mohlo doložit vaši docházku a motivaci k léčbě. Doporučila bych vám začít takové zařízení navštěvovat.
Zde máte kontakt:
Adiktologická ambulance prevence a léčby závislostí
Bořivojova 540/30A
Olomouc
Telefon: 774 425 001, 608 405 237
(Telefonní čísla jsou k dispozici pouze v rámci uváděné provozní doby. V případě, že se nám v provozní době nemůžete dovolat, vyčkejte zpětné volání z naší strany).
E-mail: zavislostiolomouc@gmail.com (na e-maily odpovídáme co nejdříve, maximálně do pěti pracovních dní).
Případně pokud byste chtěl využít internetovou pomoc doporučuji vám tento program:
https://koncimshulenim.cz/
Nyní už k vašemu testu, ano - THC bohužel vydrží i několik týdnů. Doporučila bych vám hodně pít a dodržovat životosprávu - před testováním si můžete udělat sám test který si koupíte v lékárně. Pokud by byl pozitivní je také možné sdělit už před testováním že jste uklouzl a test bude pozitivní.
Orientační údaje:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Pozor, může se ale stát, že test z lékárny bude negativní a ten oficiální vám vyjde pozitivně!
Přeji vám hodně štěstí a pamatujte na to, že s odbornou pomocí se dá vaše situace zvládnout lépe.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková