pervitin
gdashhah
Dobrý den, jsem ve velice spatne situaci,v nedeli vecer jsem si rek ze se pokusim dat posledni davku,bohuzel to co prislo potom bylo sileny, nedalo se to zvladnout,nedokazal jsem skoro ani vylezt z postele na WC ci do koupelny, ackoliv jsem pravidelny uzivatel a vetsinou spim kazdy den tak muj mozek naprosto nedokazal premyslet,byl sem hrozne malatny, oslabeny, bral sem haloperidol proti krecim a abych dokazal lip usnout,pondeli jeste taks taks slo,to sem prospal,utery uz to bylo horsi, uz sem se probouzel kazdou hodinu na haloperidol, a cigaretu,fyzicky i psychicky sem byl hrozne slabej,v utery vecer sem se odhodlal navstivit akutni ambulanci psychiatrie ,tam sem dostal 12 tbl diazepamu,celou noc sem spal a probudil sem se asi ve stredu v 1 odpoledne,zkusil sem zavolat doktorce ktera je expertka na toxikomany,bohuzel je na dovolene do pristiho tydne, zkousel sem to jeste nejak s diazepanem vydrzet, uz mi bylo psychicky trosku lip ale furt to nebylo takovy ze bych mohl vstat a fungovat, zkusil sem si dat vecer kafe a sliboval si od toho ze budu trochu OK,bohuzel me to neustale tahlo do postele,furt me to tahne do postele lezet, vzdycky kdyz si lehnu citim ulevu fyzickou,chvili sem se vrtel a prelehaval ze strany na stranu,vedel sem ze uz neusnu po 3 dnech spanku vkuse, navic musim zitra pro penize abych je mohl dat dom na jidlo,takze sem si to znovu obstaral,kdyz si dam ten pervitin netahne me to tolik do postele a ja muzu normalne fungovat, nevim jak dal,vydrzim abstinovat jen do te doby dokud mi fungujou prasky na spani,nevim jak to ostatni dokazali,me boli tak telo ze nemuzu ani chodit skoro kdyz vysadim

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Tuším, že nám nepíšete popré, opravte mě, jestli se pletu. Je jasné, že potřebujete odbornou pomoc, nejlépe psychiatra - adiktologa, kterému budete moci říci vše. Nemá velký smysl předkládat lékařům, nebo dalším odborníkům jen část Vašeho příběhu, nebo jakkoli mlžit, mají li Vám účinně pomoci.
Jak situaci popisujete, jste závislý na pervitinu a současně ne příliš úspěšně čelíte psychické poruše, nebo rozvinutí, či prohloubení psychyckého onemocnění. To je velmi závažná situace, kterou když necháte být a podceníte naše doporučení, co nejdříve o ní naprosto otevřeně nepromluvíte se specialisty a nezapojíte se do vhodné formy terapie, existuje velké riziko, že se nadobro zblázníte.
Znamená to zavolat a domluvit si co nejbližší termín schůzky v některém z nabízených zařízení a využít jejich bezplatných služeb, tedy na schůzku v daném čase skutečně dorazit:
Kontaktní centrum Podané ruce
Sokolská 551/48
779 00 Olomouc
Telefon: +420 778 411 689
Email: kcentrum.ol@podaneruce.cz
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-olomouci/
Centrum komplexní péče Podané ruce
Dolní náměstí 2
779 00 Olomouc
Telefon: +420 773 996 916
Email: terapie.olk@podaneruce.cz
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/centrum-komplexni-pece-v-olomouckem-kraji/
Ambulance pro alkoholismus a jiné toxikománie
při Fakultní nemocnici Olomouc
Psychiatrická klinika
I.P. Pavlova 185/6
Nová Ulice
779 00 Olomouc
Ambulance pro léčbu návykových nemocí: +420 588 444 618
Web: https://www.fnol.cz/kliniky-ustavy-oddeleni/klinika-psychiatrie
Psychiatrie, návykové nemoci
MUDr. Jarmila Šmoldasová
Lafayettova 47/9
779 00 Olomouc
Telefon: +420 585 221 983
Web: https://www.doktor.cz/doktor/mudr-jarmila-smoldasova-psychiatrie-navykove-nemoci-15065/mudr-jarmila-smoldasova-lafayettova-47-9-olomouc-77900-19016
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
Budeme rádi, když nám napíšete, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla naše doporučení platná.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.