Prosim o radu
Xxx
Dobry den, delsi dobu uzivam kapky Tramabene a zjistuji, ze sem na nich zavisla. Ted je nemam a je mi hrozne. Prosim o radu co delat. Dekuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz - je dobře, že se ozýváte a hledáte pomoc.
Tramadol je opioidní analgetikum k utišení bolesti a opravdu na něm vzniká závislost. Předpokládám, že vám ho nepředepsal lékař, pokud ano bylo by dobré se o způsobu vysazení poradit s ním (i v případě, že jste lék brala více než bylo doporučováno).
Pokud jste lék získala jiným způsobem něz na lékařský předpis bylo by dobré obrátit se na zařízení, které pracuje s lidmi s opiátovou závislostí a poradit se s nimi na postupu.
Záleží na tom jak vlastně chcete svou situaci řešit do budoucna. Nyní předpokládám chcete hlavně aby vám bylo brzy lépe.
Níže vám posílám kontakt:
Specializované ambulantní služby CADAS
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
mobil: +420 603 831 815
e-mail: cadas@sananim.cz
Pondělí
8 -18
Úterý
8 - 17
Středa
8 - 17
Čtvrtek
8 - 18*
Pátek
8 - 15
*9:00-13:00 probíhá porada týmu
http://www.sananim.cz/o-nas-1/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
V případě, že chcete látku vysadit a necítíte se dobře můžete využít také pomoc detoxu.
Najdete ho v každém větším městě. V Praze je to například:
Oddělení 8. - AT ženy PL Bohnice
Primář
MUDr. Otilie Bartáková
Tel: 284016681
Dislokace:
příjmové oddělení pro ženy léčící se ze závislosti na návykových látkách. Toto oddělení je rozděleno na tři části - uzavřené detoxifikační oddělení, otevřené detoxifikační oddělení a režimové oddělení. Celková kapacita pavilonu 8 je 42 lůžek.
Přeji vám hodně štěstí, v případě potřeby se na nás kdykoliv znovu obraťte - třeba pokud nejste z Prahy a potřebujete nasměrovat na jiné zařízení.
Za drogovou poradnu, Marie Saudková