Aplikace starou avšak novou stříkačkou
Jokee
Zdravím,píši na toto fórum,pac mne trochu děsí moje současný stav.
Je to asi 3 až 5 dní,co jsem si aplikovat pervitin do žíly,která je v tříslech. Už si takto aplikují nějaký čas a zatím nebyl ⁶něco velmi neočekávané a to sice,ze stříkačka, ač byla ještě zabalená v obale a neporusena,tak už byl ztezl 8

Odpověděl: Nikol Spůrová
Jokee, zdravím Vás,
píšete, že máte obavy o Váš stav. Z dotazu mi není jasné, na co se konkrétně ptáte. Můžete svůj dotaz specifikovat přesněji?
Píšete, že aplikujete do opakovaně do třísel, což je sama o sobě jedna z nejrizikovějších aplikací vůbec a má spoustu jiných a možná závažnějších rizik než to, že jste použil stříkačku s prošlou exspirací. Jestli tedy správně chápu. Na obale je vždy uvedená zaručená doba sterility, ale často je materiál sterilní déle pokud je dobře uchováván. Myslím, že i tak je riziko infekcí méně závažné než např. nesterilní příprava látky k aplikaci, její příměsi, použití nesterilní lžičky, vody k aplikaci a při samotném postupu aplikace.
Buďte na sebe opatrný a klidně ještě napište.
S pozdravem,
Nikol Spůrová