Nespavost po pervitinu
Skeleton
Dobrý den. Mám jeden velký problém. Udává se, že pervitin účinkuje až 24 hodin od užití šňupáním. Předevčírem v cca 17 hodin jsem si dal za 500. Nechápu i přestože beru antipsychotika nebo dost již druhou noc. Minimálně 40 hodin jsem bdělý. Celou noc se nudím a jsem zoufalý že nemohu druhou noc zabrat. Prosím o radu. Pervitin si dám tak maximálně jednou týdně.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Píšete, že pervitin účinkuje 24 h. Myslím, že toto se přesně nedá určit, droga bývá různé síly a různé kvality. Po 24 h začíná její euforický účinek slábnout, ale nespavost může trvat, a to i déle než 48 h.
Píšete, že jste si dal za 500, to by tedy mělo být asi 0,5 g. To je samozřejmě mnohem více než je jedna dávka - ta je cca 100-200 mg. Vy jste si dal 500 mg.
Zmiňujete se o antipsychotikách - nepíšete, jestli je berete kvůli uklidňujícímu účinku nebo vám je předepsal lékař. Rozhodně bych vám nedoporučovala brát žádné léky bez lékařského doporučení a právě tak bych vás chtěla varovat před užíváním pervitinu pokud máte od lékaře zároveň předepsaná antipsychotika. Tato kombinace může mít zhoubné následky.
Pokud byste měl ještě jakékoliv dotazy obracejte se na nás, případně navštivte, nebo telefonicky kontaktujte kontaktní centrum odkaz na nějž vám posílám níže.
s přáním všeho dobrého
Marie Saudková
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html