Pervitin jeho škodlivost
Tomáš
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat, mám na nohách více viditelné a vystouplé žíly v poslední době může to být následkem užívání pervitinu?Jsem občasný uživatel tak jednou do měsíce 0,5 g
kouřením a ještě bych rád věděl jestli při tyhle periodě užívání mi užití může ničit zdraví a zkracovat život?Případně o kolik?Diky

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den Tomáši,
děkujeme za váš dotaz a důvěru. Vaše zdravotní obtíže nelze bohužel objektivně vyhodnotit na dálku. Příčin Vašich obtíží může být mnoho a bylo by fajn se o tom poradit s odborníky. Doporučuji Vám konzultaci u svého praktického lékaře.
Co se týče délky života, si netroufnu posoudit. Záleží určitě na vašem celkovém zdravotním stavu, věku atd. Je to velmi individuální. Každé užití pervitinu je rizikové a hrozí přetížení krevního oběhu, je zde také riziko selhání srdce. Při vysoké zátěži může dojít k vyčerpání organismu. Užívání pervitinu může vést také k rozvoji úzkosti, psychické závislosti a toxické psychózy.
Důležité je se také podívat a přemýšlet nad tím, že pervitin sám o sobě nebývá čistý. Často obsahuje různé příměsi a nebývá ani sterilně skladován.
Jestliže se u Vás objevují zdravotní komplikace, zvažte, zda není čas s užíváním drog něco udělat, alespoň o malý krok. Zvažte pozitiva i negativa braní a jiné možné cesty.
Stačí Vám to takto? Klidně dějte vědět, jestli Vás něco napadlo.
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová