Pervitin
Iva
Dobrý den,
prosím, mám dotaz, zda si mohl člověk, kterému je nyní 44 let a bral okolo 20 let věku pervitin (cca 2 roky)poškodit mozek? Poznala jsem ho před 5ti lety jako fajnového, pozorného, veseleho člověka, se kterým jsme se nikdy nehadali,ani neměli mezi sebou konflikty. Je mi divné,že měl poslední dobou asi tak 3x výbuch vzteku (po dobu půl roku),kdy na mne řval,že mne má plné zuby a během půl roku mne 3x vyhodil. Tak už spolu nejsme. Přemýšlím,z čeho to mohlo pramenit, nevím důvod. Napadlo mne tedy,jestli z těch mladých let si nějak pícháním a šňupáním nepoškodil (třeba málo) mozek. Podotýkám,že v dnešní době minimálně 2x týdne kouří marihuanu a občas hašiš.
Moc děkuji za odpověď, která mi třeba osvětlí, co to bylo za reakce po bezproblémovém 5ti letem vztahu. Třeba se mu dařilo to přede mnou skrývat....
S pozdravem
Iva Sxxxxxxx

Odpověděl: Amrit Sen
Ivo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, neznám příběh Váš, ani přítele, žádný kontext. Nepíšete, jak dlouho jste žila ve vztahu se zmiňovaným přítelem. Moc nerozumím tomu, že se ptáte až teď, dříve bylo vše v pořádku. Přemýšlet nad tím, že by za rozbitým vztahem a chováním přítele, netuším po jaké době, mělo být užívání drog před 24 lety, možná nemusí, ale spíš bude zavádějící.
Zbláznit se člověk může spíš po užívání hašiše a marihuany, než z pervitinu po 24 letech. Může to být všelijak a na vašich neshodách, opravte mne, jestli se pletu, se nejspíš podílely i další faktory.
To je odpověď blízká "křišťálové" kouli z umělé hmoty, tak se prosím nezlobte, více takto na dálku s minimem informací nedokážu.
Krásný zbytek léta v klidu a pohodě vinšuji,
Amrit Sen.