Lsd demotivácia
Kubik
Zdravím, s lsd skúsenosti mám, pred dvoma dňami som ju mal znova, no také následky som nečakal, nemal som bad trip ale skôr taký challenge trip (neboli to príjemné vždy aké užil som si) no najmä aj keď si to do podrobná nepamätám, viem že som si počať tripu niečo uvedomil, neviem konkrétne čo ale bolo to niečo ohľadom môjho životného cieľa, životného poslania, pred tripom som bol šťastný, šťastný z cesty6po ktorej idem k cieľu. Bol som na festivale prvá nič lsd druhá alkohol, no na tretí deň doma len ležím a v hlave mam bordel, začal som rozmýšľat dat mojim cieľom, či ho ešte vôbec chcem, v skratke, nič nerobím, nemám na nič chuť, neviem co robiť. Dúfam že ťa chuť do života sa vráti

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Jakube,
zníte trochu jako byste se probudil ze snu - nálada ze snu zůstává ale už si ho nepamatujete.
Demotivace a špatná nálada mohou po užití LSD přicházet zcela běžně. To, jak se cítíte je myslím normální v situaci, kdy jste LSD kombinoval s alkoholem a užil jste ho vlastně velmi nedávno.
Píšete o cíli, za kterým jste šel a který vás teď už neláká. Můj dojem z vašeho dotazu je ten, že byste potřeboval o celé věci více mluvit - s terapeutem nebo psychologem z oblasti adiktologie nejlépe.
Takový jednorázový, nebo opakovaný rozhovor vám může pomoci dostat se dál a pochopit sám sebe a své pocity.
Podobné odborníky najdete v kontaktních centrech, kde se můžete i předem objednat. Níže vám posílám odkaz na pražské kontaktní centrum a také odkaz na mapu pomoci, kde si můžete vyhledat podobné zařízení, pokud jste z jiného města. Pokud byste potřeboval v hledání poradit určitě se na nás znovu obraťte, jsme tu pro vás.
Přeji vám ať je vám brzy lépe!
Za drogovou poradnu, Marie Saudková
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
Provozní doba:
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20Víkendy a svátky 13 - 20
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Další kontakty naleznete zde:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/