Pasivni koureni pervitinu
Katy
Dobry den, chci se zeptat. Dnes jsem zjistila ze partner si do tekute naplne elektronicke cigarety nasypal pervitin. Cigaretu kouril normalne doma v mistnosti kde jsem i ja. Je mozne ze vypary ktere z elektronky vydechoval obsahuji stale pervitin a mohly se mi dostat do tela pasivnim kourenim? Jsem tehotna a bojim se o miminko. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Katy,
výpary z takto užívaného pervitinu vás intoxikovat nemůžou. To byste musela být hodně blízko parnera a dýchat přímo ten kouř.
Jako rizikovější vidím spíše to, že váš partner asi bez vašeho vědomí a souhlasu užívá drogy doma i když spolu čekáte rodinu. To je věc nad kterou bych se více zamyslela, je to opravdu prostředí v kterém bude moct být malé miminko? A cítíte se bezpečně vy sama?
Pokud byste chtěl, můžeme vám poslat kontakty na zařízení kde si můžete (samozřejmě i společně s partnerem) o celé věci promluvit a najít společná východiska.
Stačí když napíšete jaké větší město máte poblíž.
Neváhejte se na nás znovu obrátit.
Za drogobou poradnu
Marie Saudková