Dojezd na pervitinu
Poncher
Dobrý den.za poslední rok jsem užil pervitin intravenózně asi 3 krát. Vždy stav byl bez problémů i další den, ale třetí den jsem měl strašný stavy. Horkost celého těla brnění končetin celkové pocit na omdlení, těžko se mi dýchá bušení srdce nejsem schopný vstát z postele celý den. Další vjemy které sem měl se nedají ani popsat ale jsou opravdu nneprijemne. Je možné že jsou to jen psychické takzvané dojezdy nebo opravdu tělo nedokáže vyloučit pervitin z těla a ohrožuje mě to na životě. Dávka pervitinu je vždy čtvrt čáry . Děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Ponchere, zdravím Vás,
díky za důvěru. Mám posit, že nám píšete průběžně, opravte mě, jestli se pletu. Odpusťte, ale takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný určit, co se Vám děje, jestli jde o výrazný "dojezd", čistě somatické potíže, následky toxické psychózy, psychickou poruchu související s užitím psychotropní látky, nebo rozvinutí, nebo prohloubení psychického onemocnění, ke kterému v sobě možná nosíte z nejrůznějších důvodů předpoklady.
Doporučuji Vám klid, doplnit zdravou, výživnou stravu, nealko tekutiny a držet pitný režim. Vyhnout se stresu, drogám i alkoholu, doplnit vitamíny, minerály a "naordinovat" si příjemnou, nenáročnou fyzickou zátěž. Se zklidněním a usínáním Vám může pomoci čaj z meduňky, který koupíte v každé lékárně a dalších běžných obchodech.
Pokud jste pervitin užil jednorázově, pak ho už v tomto čase "v sobě nemáte". To však neznamená, že jde o stav, který by se měl podcenit.
V každém případě byste se měl drogám obloukem vyhýbat, nejrizikovější pro Vás už navždy budou halucenogeny, psychostimulanty, ale i THC, obsažený v konopných drogách. V opačném případě byste riskoval, že se v krajním případě nadobro zblázníte. Doporučuji Vám v tomto čase vypustit i alkohol.
Pokud potíže v horizontu dní neustoupily a v jakékoli formě Vás obtěžovaly, vyhledejte odbornou lékařskou pomoc, to znamená psychiatra - adiktologa.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty za bezpolatnou odbornou podporu a pomoc v dosahu, obratem pošleme.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.