stav
p333
Dobrý den už asi měsíc mam úzkost. Stalo se to po užití trávy. Trávu kouřím už asi dva roky do toho dávám občas lsd a mdma. Vždy jsem byl v klidu ale ted už je mi měsíc v kuse špatně, jenom se probudím a je to zase stejné pořád na to myslím. Občas se mi také vlní objekty jako na lsd i když ho nemám. Nevím co se mnou je prosím o radu nevím co dělat.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Takto na dálku není možné s jistotou identifikovat, co se Vám stalo a děje. Vypadá to, že se Vám rozvinula psychická porucha a souvislost s užíváním drog je nasnadě.
Stává se, že lidem, kteří v sobě z nejrůznějších důvodů nosí předpoklady k psychickým poruchám, nastartují psychické poruchy, které by se jinak nemusely projevit. V tomto ohledu jsou nejrizikovější halucinogeny, psychostimulanty, ale i THC obsažený v konopných drogách.
Může se tak stát už při prvním užití, ale i kdykoli jindy, mnohem později, tak, jako nejspíš Vám. Znamená to, že byste měl bez odkladu vyhledat odbornou pomoc, ve Vašem případě lékařskou, to znamená psychiatra - adiktologa, se zkušeností s terapií pro obdobně zasažené.
Také, že byste se měl nadobro vyvarovat užávání drog, v opačném případě riskujete rozvinutí poruchy a prohloubení psychického onemocnění s tím, že se v krajním případě nadobro zblázníte.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na zkušené odborníky obratem pošleme.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
neotálejte. Amrit Sen