GBL
Tomi
Dobrý den, prosím vás, mohu se Vás zeptat, je možné normálně užívat zakoupené gbl ve formě chem. čistice, jen přidáním do nealko. nápoje ? (Když je všude psáno, ze se v těle mění na ghb..)
Mockrát Vám děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Tomi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Posláním naší poradny a pracovní náplní odpovídajících je především pomoc lidem v úzkých a nouzi, v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek, často jde o život.
Návody, kde shnat, jak vyrobit, distribuovat drogy a jak nejvýhodněji se intoxikovat, nedáváme. Proto svůj dotaz miřte jinam, na internetu je spousta stránek drogových nadšenců, na jejichž názory a doporučení se však na druhou stranu, nelze bezpečně spolehnout.
Jakoukoli aplikací a konzumací chemického čističe si můžete natropit pořádnou lapálii, která může způsobit nevratná zdravotní poškození a končit i smrtí.
Můžeme Vám nějak jinak pomoci?
Přeji vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.