Syn
Martin
Dobrý den, můj sedmnácti lety syn žijící s matkou propadl marihuaně, vrací se k ránu a když přijde máma z práce je zase pryč, už párkrát doma zcizil menší hotovost, neustále lže, a přijde mi úplně mimo. Bývalá manželka má ještě malého syna z dalšího vztahu a už má obavy aby synovi neruplo v hlavě. Děkuju za radu. F.xxxxxx

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
nevím, jak vycházíte s matkou svého syna, zda syn studuje nebo pracuje. Do začátku je dobré domluvit společně s ním pravidla soužití, ohledně příchodů domů, pomoci v domácnosti.
Nejspíše Vám bude tvrdit, že žádný problémy nemá, natož s marihuanou. Na dodržování těchto pravidel se zpravidla ukáže, že je není schopen dodržovat a tím se legalizuje to, že nejspíše problémy má.
Je možné si domluvit schůzku v naší Poradně pro rodiče a blízké SANANIM v Praze, tel. 284 824 234 nebo mobil 739 268 527.
Více informací, zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud nejste z Prahy, najdete pomoc na www.drogy-info.cz, v rubrice Mapa pomoci po zadání kraje a města vyhledáte možnosti (v tomto případě zdejte do kolonky DRUH Adiktologickou ambulanci).
Přeji hezký den, Dana Pěčová