Detoxikace
Igor
Zdravím,za jak dlouho se dokáže dostat THC z organismu po roce a půl každodeního užívání když má jedinec už delší dobu rozjetý skvělý tělesný režim (aktivní sportovec ,posiluje,vychytaný trénínkový plán na všechny partie ,v podstatě bodybuilding ,i s vychytanou a naváženou stravou,ale byl převážně v kalorixkém deficitu)? Děkuji za Váš čas.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Igore, dobrý den,
přesná a jednoznačná odpověď bohužel není. Vždy záleží na pohlaví, věku, rychlosti metabolismu, délce a frekvenci užívání. Každá bytost je jediněčná a proto i rychlost detoxifikace THC je odlišná.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Pokud pravidelně sportujete a máte vyváženou stravu, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci je úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny - jako u krve
Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sám se v domácích podmínkách otestovat.
Stačí Vám to takto? Klidně ještě napiště.
S pozdravem,
Nikol Spůrová