Chci se zbavit závislosti na tramalu
David
Dobry den chci se zbavit závislosti na tramalu.Mam dvě děti a už je to k nevydrženi, chtěla bych ho nahradit něčím s čím budu nadále fungovat a starat se o děti, postupně úplně zapomenout, že jsem ho kdy bral. Můžete mi něco doporučit? S pozdravem David

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Davide,
děkujeme za Váš dotaz. Možností máte hned několik. Osobně bych Vám doporučila začít spolupracovat s nějakou specializovanou službou, kde mají zkušenosti s léčbou uživatelů návykových látek.
Asi nejideálnější cestou je přechod na Suboxone a postupné vysazení. Další může být pobyt na detoxifikační jednotce, kde budete při vysazení Tramalu pod lékařským dohledem. Lze také doporučit velmi pozvolné snižování, ale možná bude třeba nasadit jiná medikace. Bohužel takto po internetu to však nejsme schopni vyřešit, proto neváhejte odbornou službu kontaktovat.
Pokud potřebujete nasměrovat přesněji na konkrétní zařízení nebo se na cokoliv doptat, napište (můžete i do skryté poznámky).
Přeji Vám všechno dobré.
S pozdravem,
Nikol Spůrová