aktivni thc po 12h
jamal
Zdravim, dene si dam 1-2 brka nekdy treba vubec
a ve 22:00 jsem si dal pulku s tabakem a druhy den v 10:00 jsem nalizal
po mesici mi prislo ze mi v krvy namerily 37,5ng/ml tak se ptam je to možný po 12h mít takle vysokou hodnotu
je mi to nejaky divny.
Jednou jsem o papiry prisel a to se priznam kouril jsem cca hodinu nez me zastavila pčr a namerily mi neco prez 2ng/ml diky a prisel o papiry

Odpověděl: Amrit Sen
Jamale, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, že mi není z Vašeho popisu úplně jasné, jak jste to vlastně s užitím marihuany před testem měl.
Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně, jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
Co je však jisté, že se detekce THC, obsaženého v konopných drogách pohybuje v těchto intencích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Jestli jsem Vás správně pochopil, bylo by s podivem kdybyste při pravidelném užívání konopných drog 12 hodin od posledního užití pozitivní výsledek testu neměl.
Nemyslím to zle, ale jestli je Vaší prioritou řidičský průkaz, pak byste měl užívání THC bezpečně redukovat. Další věc je bezpečí Vaše i dalších účastníků silničního provozu. Byť se můžete cítit úplně vpořádku, může se i po čase užití projevovat na reakcích v souvislosti s řízením, takže riskujete, nebo byste riskoval škody na zdraví, majetku a životě svém i dalších lidí a mohl způsobit újmy, které už nemusí jít napravit. Navíc, v případě nehody pod vlivem, byť byste ji apriori nezpůsobil Vy, by šla právní odpovědnost a trestní postih za Vámi, takže jestli už jste přišel o řidičák a nedal si pokoj, pak je Váš případný postih naprosto vpořádku.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://poradna.asociace.org/pravni-informace/rizeni-pod-vlivem/
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i další lidi opatrný.
Amrit Sen.