Zpráva
John
Dobrý den nedávno se mi znova udělala bulka pod uchem.
A to už asi potřetí Paní doktorka z URL. Mi říkala nebo se mě, ptala
Jestli nemám aids no pochopitelně jsem
Byl s toho v šoku. Nedávno jsem si injekce 💉 aplikoval efenrim není to stoho? Vážím cca 54 kg měřím, 175cm.dekuji vám za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Johne,
děkujeme za Váš dotaz. Chápu, že Vás dotaz lékařky vyděsil. Nepíšete, zda Vás nějak dále léčí či to takto uzavřela a poslala vlastní cestou. Bohužel takto přes internet nejsme schopni zjistit pravou příčinu Vašich obtíží. Pokud jste byl s péčí lékařky nespokojen, doporučuji se obrátit na jiné specialisty př. chirurgie, dermatologie, ORL.
Pokud byste chtěl mít jistotu ohledně infekce HIV, můžete si zajít na orientační vyšetření protilátek HIV v krvi do některého z kontaktních center pro uživatele drog nebo některého z AIDS center. Testován můžete být bezplatně a anonymně.
Klidně napište odkud jste a nasměruji Vás na konkrétní zařízení (můžete využít i skryté poznámky).
V Praze se můžete otestovat například zde:
Kontaktní centrum SANANIM, z. ú.
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Přeji Vám všechno dobré.
Za drogovou poradnu,
Nikol Spůrová