Pervitin a jine omamne latky
Matka
Dobry den,uz nevim kam se obratit o pomoc me dceri ktera je drogove zavisla,ktomu otehotnel,ale drogy a alkohol bere dal nitrozilne.Dcera je na tom hodne spatne ma halucinace a je vysoce agresivni a napada lidi nozem.Policie nepomaha,ani soud,ani socialka a ani lekar.Nikdo nam nepomuze a sme pezradni nevime co stim.Dcera zije na ulici tim nejhorsim zpusobem.Prosim o pomoc.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše trápení v tak náročné situaci, obavy o dceru i nenarozené dítě. Dobře, že píšete a pokládáte správné otázky.
Doporučuji Vám situaci osobně konzultovat, vyhledat pomoc odborníků. Znamená to zavolat do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktního centra, nebo obdobného zařízení, které poskytuje podporu, pomoc, poradenské konzultace a další bezplatné odborné služby rodičům uživatelů návykových látek a domluvit si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, které můžete pro sebe i dceru podniknout. Dozvíte se, jak s dcerou komunikovat, jakých chyb se vyvarovat a jak se lze pokusit podpořit její motivaci k pozitivním změnám a kontaktu s odborníky, kteří jí, pokud projeví zájem, stejně, jako Vám, rádi pomohou.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama/samy, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do naší bezplatné specializované poradny:
Poradna pro rodiče SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Přeji Vám i dceři vše dobré, držím palce!
Amrit Sen